De Wajong Talenten-website maakt gebruik van cookies. 

logo 235x52px

Bel ons algemeen 038 453 8600   |    info@wajongtalenten.nl
Voor vacatures en sollicitaties 06-36123674 of 050-5536542  | vacatures@wajongtalenten.nl
Administratieve/ juridisch medewerker vergunningverlener (Wajong) - Vacature details
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor één van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar een Administratieve/ juridisch medewerker vergunningverlener. Het betreft een functie voor 16 – 32 uur per week.

Functieomschrijving:
Je hoofdtaak is het zelfstandig (juridisch en administratief) afhandelen van eenvoudige aanvragen om vergunningen, ontheffingen, toestemmingen en meldingen en het verrichten van administratieve ondersteuning.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het tijdig afhandelen van toegewezen aanvragen: verwerken in geautomatiseerd systeem, juridische toets, uitzetten en bewaken interne adviezen, opstellen concepten, zorgen voor parafering en ondertekening en de gehele administratieve afhandeling. Administratieve ondersteuning bij bulkwerkzaamheden, archiefonderzoek etc.

Kaders waarbinnen wordt gewerkt zijn relevante wet- en regelgeving en interne werkwijze.

**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie banenafspraak**

Functie-eisen:
- Aantoonbare Juridische achtergrond HBO+;
- Kennis van bestuursrecht en werken met geautomatiseerde systemen;
- Kritisch denkvermogen;
- Nauwkeurig en accuraat;
- Kunnen overtuigen;
- Teamplayer;
- Plannen en organiseren.

Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 27120424.

Back Terug  Stats Hits:1424  Sollicitanten:0 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Karin Simenon
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
27120424
 

Zoeken