De Wajong Talenten-website maakt gebruik van cookies. 

logo 235x52px

Bel ons algemeen 038 453 8600   |    info@wajongtalenten.nl
Voor vacatures en sollicitaties 06-36123674 of 050-5536542  | vacatures@wajongtalenten.nl
Medewerker ondersteuning vergunningverlening & handhaving (Wajong) - Vacature details
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor één van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar een Medewerker ondersteuning vergunningverlening & handhaving. Het betreft een functie voor 12 – 20 uur per week.

Functieomschrijving:
Binnen de afdelingen vergunningverlening (VV) en handhaving (HH) ben je verantwoordelijk voor het postproces. Je verwerkt de ingekomen post en ondersteunt collega’s bij de afhandeling van brieven en vergunningen. Hierbij maak je gebruik van de applicaties HPeRM en SAW@. HPeRM is een applicatie voor het registreren van ingekomen en uitgaande post en archiefbeheer. SAW@ is een applicatie die gebruikt wordt om vergunningverleners en handhavers in hun werkproces te ondersteunen. Je kunt door collega’s gevraagd worden om vergunningen en brieven op te zoeken in HPeRM. Daarnaast help je collega’s door gegevens in te voeren in SAW@.

Je organiseert verschillende overleggen en zorgt voor duidelijke notulen. Tevens kan je worden benaderd door collega’s van andere afdelingen (o.a. van HRM) voor het versturen van grote hoeveelheden brieven. Daarnaast kan je door collega’s van de afdeling Werkenpakket (bestaande uit juristen) gevraagd worden om te helpen bij de afhandeling van een groot verzoek. Verder ondersteun je de vergunningverleners met het schrijven van brieven.

Van belang is dat de werkzaamheden worden uitgevoerd volgens de geldende kaders, procedures en afspraken. Het wordt erg gewaardeerd dat je met verbeteringen en efficiency van werkprocessen komt.

Je komt te werken binnen een dynamische afdeling waarbij ongeveer 25 collega’s in Middelburg werkzaam zijn en 15 collega’s in Rijswijk. Deels vergunningverleners, deels adviseurs en deels handhavers. We werken in bedrijven- en bronnenteams en werken nauw samen met andere afdelingen zoals Werkenpakket (juristen) en de districten . We werken met flexplekken. Deels kamers maar overgrote deel in open kantoortuin/ ruimte. Het is een open afdeling met betrokken medewerkers en we zijn een (h)echt team.

**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie banenafspraak**

Vaardigheden:
- Je beschikt minimaal over MBO-4 werk- en denkniveau;
- Uitstekende beheersing Nederlandse taal;
- Interesse in wet- en regelgeving;
- Interesse in verschillende kantoorapplicaties;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
- Goed luisteren en doorvragen;
- Verzamelen en inzichtelijk maken van gegevens;
- Voortgang bewaken van processen.

Competenties:
- Punctueel;
- Aanspreekbaar;
- Dienstverlenend;
- Samenwerken;
- Integer;
- Plannen en organiseren / voortgangscontrole;
- Klantgericht;
- Zelfontwikkeling.

Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 27151379.

Back Terug  Stats Hits:1068  Sollicitanten:0 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Maxim Geerlings
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
27151379
 

Zoeken